Home > Nieuws > Jaarverslag Lichtpuntjes 2023

Jaarverslag Lichtpuntjes 2023

19 april 2024
Jaarverslag Lichtpuntjes 2023

Onze actie m.b.t. verrassingsbonnen die we dit jaar hebben uitgegeven aan volwassenen bij de Voedselbank t.g.v. hun verjaardag, liep halverwege het jaar af.

Op persoonlijke aanvraag wordt individueel een bon verstrekt. Dit jaar kwam o.a. een aanvraag van een schuldhulpmaatje.

Bij de ingebruikname van het woningcomplex voor/door onze Oekraïense stadsgenoten kregen zij als welkom een zak fruit. Dit werd zeer gewaardeerd, gezien de vele kopjes thee die werden aangeboden. Mooi om zo contact te leggen.

In december kregen de hulpvragers van ons project SchuldHulpMaatje een Hema-bon uitgereikt. De maatjes hebben aangegeven wie hiervoor in aanmerking zouden komen en hebben zelf deze bon op een goed tijdstip in december uitgereikt. Totaal zijn er 14 bonnen van € 25 (voor gezin) en 11 bonnen van € 15 (alleenstaanden) uitgereikt.

Wat is het fijn om elke keer weer een lichtpuntje te kunnen zijn in het leven van iemand.