Home > Nieuws > Jaarverslag Vakantieproject 2023

28 februari 2024
Jaarverslag Vakantieproject 2023

Onze chalet in Mariënberg

Als we terugkijken op 2023 zien we mooie resultaten; in de periode van april t/m oktober hebben we het chalet 19x uitgegeven, daardoor konden we 29 volwassenen (waaronder ook kinderen 16+) en 31 kinderen verwelkomen. De reacties waren allemaal enthousiast, via een appje o.i.d. laten onze gasten nog wel eens iets van hen horen.

Dit jaar is er ook voor gekozen om een lakenpakket aan te bieden, dan scheelt veel gesjouw voor onze gasten. Het dak van de blokhut is vernieuwd, zodat deze er weer jaren tegenaan kan. Tevens een droge en goede plek voor de beschikbare fietsen. Dit jaar kregen we een paar nieuwe/andere fietsen (met kinderzitje) gesponsord.

Helaas konden we een aantal aanmeldingen voor de schoolvakanties niet honoreren, maar boden dan een weekend (van vrijdag tot maandag) of een midweek aan (van maandag tot vrijdag). Daar wordt soms gebruik van gemaakt. Tevens plaatsen we gezinnen dan op de wachtlijst en deze zullen in februari 2024 als eerste benaderd worden.

Het seizoen is goed verlopen, dankzij de inzet van vrijwilligers, o.a. ons beheerdersechtpaar maar ook de bereidwilligheid van de campingeigenaar.

Wil je deze zomer ook naar deze chalet op vakantie of ken je iemand waar dit heel fijn voor zou zijn. We hebben nog wat plekjes over. Ga naar https://ndbnijkerk.nl/onze-projecten/op-vakantie-kunnen/  voor het inschrijf formulier.