Home > Nieuws > Komen jullie helpen?

Komen jullie helpen?

5 juni 2024
Komen jullie helpen?

Ben jij tussen de 14 en 25 jaar?
Dan hebben we jou en je vriend(inn)en nodig!

Stel, je bent kind en nog nooit op vakantie geweest. Gewoon omdat je vader en/of moeder geen geld ervoor hebben. Je hebt nog nooit de eerste week van het schooljaar kunnen vertellen over de leuke dingen die je hebt gedaan in de vakantie, omdat je niets bijzonders hebt gedaan.

Die kinderen zijn er in Nijkerk. En die gaan wij helpen.

Daarom organiseren wij elke donderdag middag in de zomer vakantie (alle 6 weken) voor deze kids (4-12 jr) een speciale middag. 👉 En daarbij hebben we jou nodig! 👈 We gaan knutselen met ze, voetballen, sporten, spelletjes doen, dansen, en nog veel meer.

💃 Zou jij het leuk vinden om samen met een vriend(in) een groepje kids een leuke nieuwe dans aan te leren?
⚽ Of wil jij wel wat potjes voetballen met de kinderen.
💅 Of zou je het leuk vinden ze te sminken of hun nagels te lakken
💦 Zou je ze willen leren freerunnen of een watergevecht te houden met waterpistolen?
⏳ Oh, of vind je het leuk een speurtocht voor ze te maken?

Ben jij sportief of creatief en wil je wat leuks met ze gaan doen? Dan maak je ze ontzettend blij! Samen met de vrijwilligers die er al zijn bepalen we een leuk programma. Het zou zo leuk zijn als jij (samen met je vrienden of vriendinnen) ook een middagje komt helpen. Je kan gewoon helpen bij wat we al hebben of zelf iets leuks verzinnen om te doen. We horen graag welke leuke ideeën je hebt.

Wil jij deze kinderen blij maken voor een middag? Kom helpen!

Aanmelden (of meer info) kun je doen via zomerndb@gmail.com of app naar 06 440 93 757

Help jij een paar uurtjes mee om deze kids gelukkig te maken?