Home > Ervaringen > Camping vakantie

Ervaringen

Lees hier de verhalen van de mensen die we hebben verwend met een paar dagen op de camping.
Zit je in een vergelijkbare situatie en zou je heel graag ook eens naar de camping willen, meld je dan bij ons aan. We kunnen en willen jou ook graag helpen.

Voor de kinderen hun eerste vakantie

" Wij willen jullie bedanken voor de fijne week die wij in dit chalet hebben gehad. Voor de kinderen hun 1e vakantie en hoe leuk is het dan dat opa en oma ook mee mochten. Ook voor mama die dan de avonden niet alleen zat. De binnenspeelplaats was favoriet en ook Pallie wilden ze elke dag zien. Het dansen, de vossenjacht, de schuimdisco en het theater vonden ze ook erg leuk. Bedankt voor alles! "

Enorm genoten

" Hartelijk bedankt voor de heerlijke vakantie. Hebben enorm genoten. De caravan was van alle gemakken voorzien en een mooie camping + omgeving. Ik heb nog een klein kadootje gemaakt voor in de caravan maar die is nog niet af. " ... Marianne⠀

Wat een luxe!

" Ten eerste hartelijk bedankt voor dit mooie weekje op de camping. Toen we aankwamen was alles erg schoon en netjes. Wat een luxe! We hebben het super gezellig gehad en we zijn helemaal bijgekomen. We kregen al gelijk het gevoel dat we er bij horen. We hebben aardig mooi weer gehad, één dagje met veel regen maar de rest was super met een zonnetje!" ... Mirjam en Carla

Wat een feest bij aankomst

" Wat waren we blij verrast met dit grootse kado! We hebben veel voorpret gehad op weg naar 10 aug. En wat 'n feest bij aankomst. Een heerlijk verblijf voorzien van alle gemakken!! Heerlijk weer, leuke buren en overburen, gastvrije camping en leuke omgeving.

We hebben gezwommen, gefietst, o.a. een vossenjacht beleefd en een prachtige lichtshow meegemaakt. De week is voorbij gevlogen. Onze oudste dichter is veel vrienden rijker en de jongste vond dat ze 't ook wel 3 weken vol zou kunnen houden hier ;-) Dat mag absoluut als een compliment gezien worden! Dank jullie wel."

Dit zullen we nooit vergeten

" Heel erg bedankt dat wij gebruik mochten maken van deze fantastische stacaravan. Wij hebben heel veel genoten. Dit zullen we nooit vergeten! "

Prachtige camping

" Wij willen jullie vriendelijk bedanken dat wij deze kans hebben gekregen om een week te mogen genieten in jullie chalet op deze prachtige camping! Ook namens mijn twee zoons die een geweldige eerste vakantie hebben gehad. Wij (mama, oma en kinderen) hebben een ontzettend leuke tijd gehad. Bedankt voor deze mooie herinnering! "

Ik voel me zo verwend

" Wow wat is dit geweldig!!! We hebben heerlijk door de omgeving gefietst met de fiets met zitjes, een schuimdisco mee gedaan en straks gaan ze een haai knutselen bij de knutselclub.

Wat een onwijs luxe camping en wat een prachtig uitgerust huisje. Echt overdadige luxe ik voel me zo verwend."