Home > Ervaringen > Lichtpuntjes

Ervaringen

Lees hier de verhalen van de mensen die van ons een lichtpuntje hebben ontvangen.
Zit je in een vergelijkbare situatie en zou je heel graag eens een lichtpuntje willen ontvangen, meld je dan aan bij ons. We kunnen en willen jou ook graag helpen.

Verhaal 1 - Geweldig

"In één woord GEWELDIG, je hoeft niet alles in één keer uit te geven, ook kleine uitgaven kun je van de kaart afhalen, juist daarom zo waardevol"!!⠀

Dit was een reactie die we terugkregen van een gezin die we hebben geholpen door het geven van één van onze Hema bonnen. Ze hadden (oa. financieel) een zwaar jaar gehad en konden wel een opstekertje gebruiken. Wij hebben ze een lichtpuntje gegeven, even wat ademruimte met deze bon.

Verhaal 2 - Tienerjongen

"We hoorden van een gelukkige moeder dat haar zoon in deze zomer een paar keer met zijn vrienden mee kon gaan zwemmen nadat ze een zwembad kaart van ons had gekregen. Ze was zo blij dat haar zoon niet alleen thuis hoefde te zijn maar lekker met zijn vrienden kon zijn."

Zo mochten we met dit Lichtpuntje die wij konden geven deze tienerjongen helpen en zo ook zijn moeder blij maken.⠀

Verhaal 3 - Woningen Oekraïense stadsgenoten

Bij de ingebruikname van het woningcomplex voor/door onze Oekraïense stadsgenoten kregen zij als welkom een zak fruit. Dit werd zeer gewaardeerd, gezien de vele kopjes thee die werden aangeboden. Mooi om zo contact te leggen.

Lees hoe wij jou kunnen helpen