Home > Nieuws > Begin maart gaan we open!

Begin maart gaan we open!

24 januari 2023
Begin maart gaan we open!

Zo aan het begin van het jaar kijken we ook altijd even terug op het vorige jaar en wat fijn om te zien dat we vorig jaar zoveel mensen hebben kunnen helpen met een leuke vakantie in onze nieuwe chalet. De chalet is 18 periodes bezet geweest en we hebben 34 volwassenen en 22 kinderen mogen verwelkomen op de camping.

En komend jaar kunnen we nog meer mensen helpen. Weet je waarom?

De verwarming en isolatie in onze nieuwe chalet is dusdanig dat het binnen altijd een goede temperatuur is, ook wat vroeger in de lente. Dus vanaf (begin) maart is het heerlijk vertoeven op de camping in de chalet. De camping is dan net weer open voor het nieuwe seizoen. Vanaf eind februari gaan we alle organisaties weer aanschrijven dat er mensen kunnen worden opgegeven en zo hopen we dit jaar nog meer mensen blij te maken met een vakantie op de camping.

Zo hopen we dit jaar we nog meer mensen blij te maken, en misschien voor sommige kinderen hun eerste vakantie, op een camping.