Home > Nieuws > Fantastisch vakantieproject

Fantastisch vakantieproject

26 september 2022
Fantastisch vakantieproject

Hier begonnen we de eerst dag van onze vakantie activiteiten voor de kids. Twee jaar hebben we ze verwend met een zomertasje omdat we niet anders konden. Dit jaar mochten we ze weer ontmoeten. Kinderen uit de gezinnen met minimale inkomsten. Die geen eigen vakantie kunnen betalen of een dagje weg konden. Voor deze kinderen hebben we 6 donderdagen in de vakantie leuke activiteiten georganiseerd. Locaties werden gesponsord, eten en drinken werd gedoneerd en veel liefde en tijd werd gegeven door de vrijwilligers.

Een korte terugblik van deze zomer:

Dag 1
We mochten gebruik maken van de locatie van de AVN. Een prachtige locatie met veel ruimte buiten waarvan de kinderen goed gebruik maakten met de leuke spellen. Binnen konden ze knutselen.

Dag 2
De kinderen kregen een clinic bij de Nijeboulers. Wat was het leuk en wat waren we blij dat het ook overdekt kon omdat het een regenachtige dag was.

Dag 3
Vandaag waren we uitgenodigd door Nautilus. Kinderen kregen workshop dansen en boksen. Verder hadden ze in de binnentuin allerlei spellen neergezet. Super om te zien dat de medewerkers van Nautilus zo enthousiast met de kinderen bezig waren.

Dag 4
We zijn wezen zwemmen in het Jaap Krolbad. Zeer geslaagd. En de kids die nog geen zwemdiploma hadden gingen onder begeleiding van hun ouders lekker het water in.

Dag 5
Vandaag was speciaal want we vertrokken al vroeg. Om 10 uur verzamelen en rond 17.30 uur waren we weer terug met de bus. De kleinere kinderen zijn naar Oud-Valkeveen in Naarden geweest. En we mochten met onze tieners naar Walibi gaan. Wat hebben ze genoten.

Dag 6
De laatste dag hebben we afgesloten met een barbecue waarbij ook de ouders waren uitgenodigd. Voor de kinderen stond er een stormbaan en natuurlijk een tafel met knutselspullen.

"Nu ik de foto's terugkijk komt er een gevoel van liefde en blijdschap over me heen. Wat hebben we een mooie tijd gehad samen met de kinderen en tieners uit onze gemeente. Wat ben ik blij dat we weer samen mochten komen en zelf met de kinderen bezig mochten gaan.

Lieve vrijwilligers... dit hebben we allemaal kunnen doen, dankzij jullie. Bedankt iedereen die ergens een steentje heeft bijgedragen!"

Hopelijk tot volgend jaar weer!