Home > Nieuws > Gift van bewoners Arkemheen

Gift van bewoners Arkemheen

19 juni 2019
Gift van bewoners Arkemheen

Wat een verrassing! Tijdens de weeksluiting in woonzorgcentrum Amaris in 2018 is gecollecteerd voor het Nijkerks Diaconaal Beraad. De opbrengst is bestemd voor het zomer vakantieproject. Met elkaar is een bedrag van € 2.517,16 bij elkaar gebracht. Aansluitend aan de weeksluiting begin juni hebben Elza van de Weerdhof en Piet Schreuder dit prachtige bedrag in ontvangst mogen nemen. Geke Gerssen overhandigde dit mooie bedrag in aanwezigheid van 35 mensen. Heel bijzonder dat senioren op deze manier betrokkenheid tonen bij kinderprojecten. We hebben er graag iets over verteld.

Het bedrag wordt in 2019 besteed voor activiteiten voor kinderen – in 2018 ging het om 50 kinderen - die niet op vakantie gaan en die op 6 donderdagen in de zomervakantie dan een fijne dag hebben. Ook is er voor voor gezinnen met kinderen- enkele tientallen - een weekje uit in een caravan op een park in Nederland. Kinderen vinden het fantastisch. Zij zijn er even uit en hebben een verhaal te vertellen op school. Namens hen hebben we de bewoners van Amaris Arkemheen hartelijk bedankt.