Home > Nieuws > HipHelpt maak cursus ter preventie van eenzaamheid

HipHelpt maak cursus ter preventie van eenzaamheid

14 september 2022
HipHelpt maak cursus ter preventie van eenzaamheid

HipHelpt Nijkerk doet mee met een landelijk project om verandering in te brengen in het gevoel van eenzaamheid. 'HipHelpt Samen Leven' is een bewustwordings-project voor iedereen die op zoek is naar deze verbinding, die meer plezier wil krijgen in relaties en die zich minder vaak eenzaam wil voelen.

Mensen zijn gemaakt om in verbinding met elkaar te leven. Maar niet iedereen ervaart verbinding met anderen of met zichzelf. HipHelpt samen leven is een gratis cursus voor iedereen die op zoek is naar deze verbindin. Deze cursus wordt mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Oranjefonds.

In 8 tot 20 weken is deze gratis cursus te volgen. Dit kan gewoon thuis en op eigen tempo. De cursus wordt afgestemd op ieders persoonlijke vragen. Het gaat bijvoorbeeld over: Wie ben ik?, vriendschap, mijn gedachten en zingeving. Elke deelnemer wordt begeleid door een vrijwillige coach van HipHelpt.

Meer weten over het project ‘HipHelpt Samen Leven’ of je aanmelden als vrijwillige coach?
Neem dan contact op met onze coördinator van HipHelpt via
👉🏼 nijkerk@hiphelpt.nl
👉🏼 06 - 426 292 95