Home > Nieuws > Stacaravan NDB 2019

Stacaravan NDB 2019

6 april 2019

Vanaf het paasweekend 2019 (t/m de herfstvakantie) kan er weer gebruik gemaakt worden van onze stacaravan. We hebben dan ook al de gebiedsteams en de voedselbank aangeschreven m.b.t. de mogelijkheid gezinnen en alleenstaande ouders met kinderen even een weekje weg aan te kunnen bieden. Inmiddels zijn de zomervakantieweken, de meivakantie (2 weken) en de week van Hemelvaartsdag al volgeboekt. De overige weken zijn nog beschikbaar voor gezinnen met niet schoolgaande kinderen, echtparen en mantelzorgers.                                                                                                                                                  De vakanties zijn bedoeld voor mensen die al een aantal jaren niet op vakantie zijn geweest (om financiële en/of andere redenen) en op deze manier even afstand kunnen nemen van alle zorgen, die thuis op je afkomen. Het aanbieden van een dergelijke vakantie zal “op maat” zijn, wat inhoudt dat wij samen met de aanvrager goed kijken naar de situatie van onze gasten. We hopen ook in 2019 weer op geslaagde vakanties!