Home > Nieuws > Tineke van der Gugten nieuw bestuurslid NDB

Tineke van der Gugten nieuw bestuurslid NDB

4 december 2017
Tineke van der Gugten nieuw bestuurslid NDB

Tineke van der Gugten is op 28 november benoemd tot lid van het bestuur van het Nijkerks Diaconaal Beraad. Tineke is getrouwd met Geert Jan, en samen hebben zij drie kinderen. Tineke is lid van de Hervormde Gemeente Hoevelaken. Ze is werkzaam binnen hun eigen bedrijf, Bouwbedrijf Beitler in Hoevelaken.

In het NDB neemt ze de taak van het secretariaat op zich. Tineke heeft al een paar vergaderingen meegedaan  in het NDB. Fijn dat zij gaat meedoen.

Gezien Schoo heeft zich nog beschikbaar gesteld voor een periode van een jaar. Zij is herbenoemd.  Zij gaat zich richten op het Vakantieproject en het Noodfonds. Wij zijn blij dat Gezien nog blijft. Roland Verhoef is recent benoemd tot ouderling kerkrentmeester in de Hervormde gemeente Nijkerk en is in 2018 niet meer beschikbaar voor het NDB bestuur. Wel blijft hij voorlopig nog meedoen in het kernteam Vakantieproject en als vrijwilliger de administratie van het NDB te doen. Daar zijn we bij mee.

In het bestuur bestaat er nu een vacature; wij gaan op zoek naar een penningmeester.