Home > Nieuws > Vakantie tasjes voor vele kids

Vakantie tasjes voor vele kids

17 juli 2020
Vakantie tasjes voor vele kids

Door alle corona maatregelen waar we rekening mee moeten houden kunnen de vakantie activiteiten voor de kinderen dit jaar niet doorgaan. We kunnen geen 1,5 meter garanderen en willen ons graag gewoon aan alle richtlijnen houden.

We weten dat het teleurstellend is voor veel kinderen en dat ze ons en elkaar echt zullen missen dit jaar. Om toch nog iets leuks voor ze te kunnen doen hebben we mooi gevulde VAKANTIE TASJES gemaakt. Met wat lekkers erin, knutselspullen en leuk nieuw speelgoed. Dit hebben we allemaal kunnen doen door verschillende Nijkerkse ondernemers die dingen gebracht hebben die we hebben kunnen uitdelen. Ook kregen ze een een bon mee voor een lekker ijsje en mogen ze in de zomervakantie een keer gaan zwemmen bij het zwembad.

Want... elk kind verdient een glimlach!

De 70 (!!) tasjes zijn gister uitgedeeld bij de Voedselbank Nijkerk. Wat hebben we hiermee veel kinderen (en ouders daarmee ook) kunnen verrassen en blij maken. Een paar reacties:

"Wat geweldig, bedankt!" van een dankbare moeder

"Een ijsje... voor mij? Lekker!!" van een tienermeisje die een tasje voor haar broertje kwam ophalen.

"Mogen we gaan zwemmen met het hele gezin, echt..? De hele zomer? Dat is leuk!" van een vader die meerdere tasjes mee kreeg in zijn armen, één voor elk van zijn kinderen.