Home > Nieuws > Zomerproject kinderen

Zomerproject kinderen

4 september 2023
Zomerproject kinderen

We hebben op de 6 donderdagen die we als zomerproject gepland hadden staan, ca. 35 kinderen per keer mogen ontvangen. Samen hebben we geknutseld, zijn we sportief bezig geweest en hebben we poffertjes gegeten.

Verschillende vrijwilligers hebben ons geholpen met de dagen. Van jong tot oud. We mochten gebruikmaken van de locatie bij de Atheletiek Vereniging Nijkerk (AVN) waar we binnen en buiten heel veel ruimte hadden. Ook hebben we een clinic bij de Nijeboulers gehad. Wat was dat leuk!

We hebben met de kinderen gezwommen in het Jaap van de Krolbad en zijn een dagje, met de bus, naar speelpark Oud Valkeveen in Naarden geweest. De blijheid en vrolijkheid was van de gezichten van de kinderen af te lezen.

En traditie getrouw, hebben we de laatste donderdag weer een gezamenlijke barbecue met de ouders/verzorgers en de kinderen gehad. Zo fijn om dan ook van de ouder te horen hoe dankbaar ze vaak zijn.

Reacties van ouders:
"Zo dankbaar dat me kinderen dit kunnen doen๐Ÿ™๐Ÿผ blijf het zeggen hoe dankbaar ik jullie ben๐Ÿ™๐Ÿผโค๏ธ"

"Bedankt! Het was weer een gezellige middag. Wij zijn heel erg blij dat de kinderen mee mochten doen met het Zomerproject. Ontzettende bedankt ๐Ÿ™"

Het was weer een geslaagde zomer met dank aan al de vrijwilligers die er weer tijd en energie in hebben gestoken!