Home > Onze projecten > Op vakantie kunnen

Op vakantie kunnen

genieten op de camping

Op vakantie gaan: het is voor velen heel gewoon. Maar er zijn ook (éénouder)gezinnen voor wie het financieel moeilijk is om een tijdje weg te gaan. Wij helpen graag!

Chalet

Speciaal voor gezinnen die normaal gesproken niet op vakantie kunnen gaan, heeft het NDB namelijk een prachtig chalet! Gezinnen die rond het sociaal minimum leven kunnen hier een tijdje genieten van een echte vakantie.

Het chalet staat op camping 'De Pallegarste' in Mariënberg (Overijssel). Hij biedt plaats aan zes personen. De omgeving van de camping is prachtig: het Vechtdal, waar ook allerlei toeristische attracties zijn.

Voor wie?

Het NDB stelt het chalet beschikbaar voor:

• (éénouder)gezinnen die leven rond het sociaal minimum
  • Alleengaanden
  • Ouderen
  • Mantelzorgers.

Er is veel mogelijk en we leveren graag maatwerk! We denken mee over vervoer, zakgeld en boodschappen.

Meer weten?

Je kunt contact met ons opnemen als je meer wilt weten. Of download onze folder. Aanmelden voor een vakantie gaat via onderstaand aanmeldingsformulier.

Download het aanmeldingsformulier